“Πόσες φορές” – Άκουσε το νέο ραδιοφωνικό single της Πάολας


“Πόσες φορές”, νέο single από το νέο δίσκο της Πάολας “Κρύβω Αλητεία”.
Η αγαπημένη λαϊκή τραγουδίστρια επιστρέφει με νέο ραδιοφωνικό single από τον πρόσφατο δίσκο της, λίγους μήνες μετά το “Αυτά μου είπε ο Θεός”. Το 3ο single από το δίσκο “Κρύβω Αλητεία” είναι το “Πόσες Φορές”, σε μουσική τουΓιώργου Σαμπάνη και σε στίχους του Νίκου Γρίτση.
Είμαι κορμί που άδειασε σα να’τάνε ποτήρι
Ειμαι ψυχή που άγιασε για ένα σου χατήρι…
Στην αγκαλιά σου κλείνεται
Τ’όνειρό μου χάνω το μυαλό μου
Στο μαγικό ταξίδι
Παναγιά μου κράτα τη καρδιά μου
Μα η ζωή μου γίνεται στα χέρια σου παιχνίδι…
Πλήρωσα χρόνια ολόκληρα λίγες στιγμές
Πέθανε μέσα μου τ’όνειρο χίλιες φορές…
Πόσες φορές θα σε φωνάξω πίσω
Να μου καρφώσεις το μαχαίρι στη καρδιά
Πόσες φορές τα μάτια μου θα κλείσω
Ψέμα μου να σε συγχωρήσω…
Πόσες φορές θα σε φωνάξω πίσω
Για να πληγώσεις την αγάπη μου βαθιά
Τόσο σκληρή δεν είμαι θα λυγίσω
Φύσα με, σαν κερί θα σβήσω…
Είμαι κορμί που άδειασε δεν έμεινε σταγόνα
Είμαι πρωί που βράδιασε χωρίς καμία εικόνα…
Στην αγκαλιά σου κλείνεται
Τ’όνειρό μου χάνω το μυαλό μου
Στο μαγικό ταξίδι
Παναγιά μου κράτα τη καρδιά μου
Μα η ζωή μου γίνεται στα χέρια σου παιχνίδι…
Πλήρωσα χρόνια ολόκληρα λίγες στιγμές
Πέθανε μέσα μου τ’όνειρο χίλιες φορές…
Πόσες φορές θα σε φωνάξω πίσω
Να μου καρφώσεις το μαχαίρι στη καρδιά
Πόσες φορές τα μάτια μου θα κλείσω
Ψέμα μου να σε συγχωρήσω…
Πόσες φορές θα σε φωνάξω πίσω
Για να πληγώσεις την αγάπη μου βαθιά
Τόσο σκληρή δεν είμαι θα λυγίσω
Φύσα με, σαν κερί θα σβήσω…
Πόσες φορές θα σε φωνάξω πίσω
Να μου καρφώσεις το μαχαίρι στη καρδιά
Πόσες φορές τα μάτια μου θα κλείσω
Ψέμα μου να σε συγχωρήσω…
Πόσες φορές θα σε φωνάξω πίσω
Για να πληγώσεις την αγάπη μου βαθιά
Τόσο σκληρή δεν είμαι θα λυγίσω
Φύσα με, σαν κερί θα σβήσω…

via