“Δε μπορούμε να ‘μαστε μαζί” – Μέλισσες | Άκουσε το νέο τραγούδι τους

melisses de mporoume na maste mazi
Οι Μέλισσες επιστρέφουν με το “Δε μπορούμε να ‘μαστε μαζί”.
Το ολοκαίνουργιο single των Μελισσών, 6μιση περίπου μήνες μετά το “Δε με νοιάζει” που βρέθηκε στις πρώτες θέσεις του airplay καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, είναι -σχεδόν- εδώ.
Τίτλος του “Δε μπορούμε να ‘μαστε μαζί”, και κυκλοφορεί την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου σε όλα τα ραδιόφωνα της Ελλάδας, από την Panik Records.

Στίχοι:
Που και που να περνάς
Καμιά φορά τα μάτια κλείνω
Κι εσύ για λίγο έρχεσαι κοντά
Και σαν κρασί γλυκό σε πίνω
Μέχρι που χάνεσαι και γίνεσαι σκιά
Περνάει ο χρόνος και πάλι μόνος
Δεν μπορούμε να ‘μαστε μαζί, μου ’χες πει
Έφυγες κι εγώ ακόμα ψάχνω το γιατί
Κι όμως σε περίμενα 
Θα σε περιμένω μια ζωή
Καμιά φορά το δρόμο χάνω
Και πέφτω επάνω στης μνήμης τα στενά
Και περπατάς εκεί μαζί μου
Γιατί ψυχή μου απλά με προσπερνάς
Περνάει ο χρόνος και πάλι μόνος
Δεν μπορούμε να ‘μαστε μαζί μου ’χες πει
Έφυγες κι εγώ ακόμα ψάχνω το γιατί
Κι όμως σε περίμενα 
Θα σε περιμένω μια ζωή
Περνάει ο χρόνος για πάντα μόνος
Μουσική / Στίχοι: MEΛΙSSES