Παράξενο Παιδί” – Άκουσε το νέο τραγούδι του STAN

stan parakseno paidi
Ο STAN είναι… “Παράξενο Παιδί”!
Μετά τα “Όταν Αγαπάς”, “Με Στεναχωρεί” και “Δε σου ανήκω” σειρά έχει το 4ο single του καλλιτέχνη, από το πολυαναμενόμενο νέο album του που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
Το τραγούδι κυκλοφορεί από την Icon Music / Minos EMI
Στίχοι:
Εκεί στον δρόμο μου, στην γειτονιά μου
Στο σπίτι που μενα, πήγα ξανά
Και είδα τα ρούχα μου τα παιδικά μου
Μπήκα στης μάνας μου την αγκαλιά
Είμαι παράξενο παιδί
Λέγαν οι φίλοι και γνωστοί
Παράξενο παιδί θα μείνω
Όμως με καθαρή ψυχή
Είμαι παράξενο παιδι
Γιατί καλό δεν έχω δει
Τα όπλα μου δεν παραδίνω
Παράξενο παιδί θα μείνω
Εκεί στον δρόμο μου , ψηλοί οι τοίχοι
Όσο μεγάλωνα γιναν μικροί
Ελπίδας όνειρο μες στο ξενύχτι
Του εαυτού μου καταστροφή
"Παράξενο Παιδί" - Νέο τραγούδι από τον STAN