“Παράξενο Παιδί” – Δείτε το νέο βίντεο κλιπ του STAN

stan paraxeno paidi
Κυκλοφόρησε το νέο βίντεο κλιπ του STAN για το νέο του single “Παράξενο Παιδί”.
Ο ίδιος έγραψε στο Facebook:
Σε μια ιδιαίτερα “παράξενη” περίοδο για μένα, με πολλές αλλαγές αλλά πάνω απ’όλα πολύ δημιουργική, κυκλοφόρησε ένα τραγούδι που αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Ήρθε η στιγμή να δείτε και το VideoClip. Ευχαριστώ από καρδιάς την ομάδα μου ICON MUSIC Records, τον Γιάννη Παπαδάκο για μια ακόμα εξαιρετική δουλειά και την εταιρεία μου Minos Emi, που με στηρίζουν πάντα.
Αφιερωμένο σε όλα τα παράξενα παιδιά με καθαρές ψυχές.
Ελπίζω να σας αρέσει..!
paraxeno paidi
Στίχοι: STAN , Snapyourfingaz
Μουσική: Revo , Joe Minor, Simos Kynalis, Snapyourfingaz, STAN
Παραγωγή: ICON MUSIC
Εκεί στο δρόμο μου, στη γειτονιά μου
Στο σπίτι που ‘μενα, πήγα ξανά
Κι είδα τα ρούχα μου τα παιδικά μου,
μπήκα στης μάνας μου την αγκαλιά
Είμαι παράξενο παιδί
Λεγαν οι φίλοι κι οι γνωστοί
Παράξενο παιδί θα μείνω, όμως με καθαρή ψυχή
Είμαι παράξενο παιδί, γιατί καλό δεν έχω δει
Τα όπλα μου δεν παραδίνω,
Παράξενο παιδί θα μείνω
Εκεί στο δρόμο μου,
Ψηλοί οι τοίχοι, όσο μεγάλωνα γίναν μικροί
Ελπίδας όνειρο μες το ξενύχτι
Του εαυτού μου καταστροφή.
Είμαι παράξενο παιδί
Λεγαν οι φίλοι κι οι γνωστοί
Παράξενο παιδί θα μείνω, όμως με καθαρή ψυχή
Είμαι παράξενο παιδί, γιατί καλό δεν έχω δει
Τα όπλα μου δεν παραδίνω,
Παράξενο παιδί θα μείνω