"Όλοι μου λένε" - Δείτε το νέο βίντεο κλιπ του Γιώργου Παπαδόπουλου!

Με νέο τραγούδι και βίντεο κλιπ επέστρεψε ο Γιώργος Παπαδόπουλος.
Τίτλος του “Όλοι μου λένε“. Μουσική στο κομμάτι υπογράφει ο ίδιος ενώ στίχους η Μαρί Κ.
Η σκηνοθεσία του βίντεο κλιπ έγινε από τον Γιάννη Παπαδάκο.
Κυκλοφορεί από την Panik Records και τη Criminal Music.
Όλοι μου λένε-Γιώργος ΠαπαδόπουλοςΌλοι μου λένε-Γιώργος ΠαπαδόπουλοςΌλοι μου λένε-Γιώργος ΠαπαδόπουλοςΌλοι μου λένε-Γιώργος Παπαδόπουλος
Δείτε το βίντεο κλιπ:
Στίχοι:
Δε με χωράει ο ουρανός
Χωρίς εσένα είμαι μισός
Της καρδιάς μου οδηγός γίνε πάλι
Δεν έχω λόγια να σου πω
Τόσες φορές πως σ’ αγαπώ
Πράξεις και δάκρυα χαθήκαν στη ζάλη
Τόσα ξενύχτια,
λόγια μεγάλα πήγαν χαμένα
Όμως εγώ
θα προσπαθήσω να βρω εσένα
Όλοι μου λένε να σε ξεχάσω
Να προχωρήσω, να προσπεράσω
Μνήμες, στιγμές
Όλα τα καις
Έφυγες λες κι ήταν χτες
Όλοι μου λένε να σε ξεχάσω
Να προσπαθήσω να προσπεράσω
Μνήμες, στιγμές
Όλα τα καις
Έφυγες λες κι ήταν χτες
Που ήσουν κοντά μου…
Που ήσουν κοντά μου…
Μα εγώ αρνούμαι να δεχτώ
Δεν θέλω να παραδεχτώ
Ότι πίσω δεν θες να γυρίσεις
Ήθελες χρόνο να σκεφτείς
Μαζί μου αν θα ονειρευτείς
Ζωή γεμάτη στιγμές κι αναμνήσεις
Τόση αγάπη και υποσχέσεις στον αέρα
Η μοναξιά μου τώρα η καλύτερη παρέα
Όλοι μου λένε να σε ξεχάσω
Να προχωρήσω, να προσπεράσω
Μνήμες, στιγμές
Όλα τα καις
Έφυγες λες κι ήταν χτες
Όλοι μου λένε να σε ξεχάσω
Να προσπαθήσω να προσπεράσω
Μνήμες, στιγμές
Όλα τα καις
Έφυγες λες κι ήταν χτες
Που ήσουν κοντά μου…
Που ήσουν κοντά μου…