Τα ποτήρια μας ψηλά - Δείτε το νέο βίντεο κλιπ του Κωνσταντίνου Κουφού


Το 3ο προσωπικό single του Κωνσταντίνου Κουφού μετά την τεράστια επιτυχία του “Η πιο ωραία στην Ελλάδα” και “Μετρώ αντίστροφα (5,4,3,2,1)” είναι γεγονός και κυκλοφορεί από την Panik Platinum.
Το τραγούδι, μάλιστα, αποτελεί και πάλι διασκευή Κροάτικου τραγουδιού, και συγκεκριμένα του “Tarapana” της Severina.
H μουσική ανήκει στον Dušan Bačić και οι στίχοι στον ίδιο τον Κωνσταντίνο Κουφό
Τη σκηνοθεσία του βίντεο κλιπ επιμελήθηκε ο Βαγγέλης Τσαουσόπουλος, ενώ πριν λίγο καιρό αποκλειστικά από το GetGreekMusic κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες από τα γυρίσματα τα οποία πραγματοποιήθηκαν στα τέλη του Ιουνίου.
Ο Κωνσταντίνος Κουφός εμφανίζεται στο πιο πολυσυζητημένο σχήμα της νυχτερινής Αθήνας, στο Κέντρο Αθηνών στο πλευρό του Σάκη Ρουβά, της Πάολα και της Τάμτα.
Τα ποτήρια μας ψηλα video clip - Κωνσταντίνος ΚουφόςΤα ποτήρια μας ψηλα video clip - Κωνσταντίνος Κουφός
Δείτε το βίντεο κλιπ:

“Τα ποτήρια μας ψηλά” – Κωνσταντίνος Κουφός (Στίχοι)

Οι γυναίκες, τα ξενύχτια, το αλκοόλ και τα στριφτά
απολαύσεις που μου κάναν τη χειρότερη ζημιά…
αχ τα πάθη μου, τα λάθη μου,
σου τραγουδώ αγάπη μου
πως πια είμαι για πάρτη μου…
Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
και τα λάθη μου μετρώ
κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
στο καλό να πάνε τα παλιά
λέω αντίο κι άντε γεια
σ’ ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
Τα ποτήρια μας ψηλά
κι όλοι πάνω στα τραπέζια
χορεύουμε συνέχεια.
Ζούμε μόνο μια φορά
μα αν το κάνουμε σωστά
αρκεί για να περάσουμε καλά (x2)
Στις χαρές μου και στα γλέντια
όλοι φίλοι και γνωστοί
μα στα δύσκολα, στα ντέρτια
δεν μείναν ούτε οι μισοί…
Τα λάθη μου τα πλήρωσα,
τα ρέστα μου τα χάρισα
κι ανθρώπους πλέον άλλαξα…
Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
και τα λάθη μου μετρώ
κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
στο καλό να πάνε τα παλιά
λέω αντίο κι άντε γεια
σ’ ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
Τα ποτήρια μας ψηλά
κι όλοι πάνω στα τραπέζια
χορεύουμε συνέχεια.
Ζούμε μόνο μια φορά
μα αν το κάνουμε σωστά
αρκεί για να περάσουμε καλά (x2)
Τα ποτήρια μας ψηλά (x2)
κι όλοι πάνω στα τραπέζια …
χορεύουμε συνέχεια …
Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
και τα λάθη μου μετρώ
κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
στο καλό να πάνε τα παλιά
λέω αντίο κι άντε γεια
σ’ ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
Τα ποτήρια μας ψηλά
κι όλοι πάνω στα τραπέζια
χορεύουμε συνέχεια.
Ζούμε μόνο μια φορά
μα αν το κάνουμε σωστά
αρκεί για να περάσουμε καλά (x2)