Starnews Interviews | 11 ερωτήσεις με τον Μανώλη Βονάκη.




1. Καλησπέρα Μανώλη! Καλώς ήρθες στο starnews. Πως είσαι?

 Καλησπέρα και από εμένα και χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι στην παρέα σας! Βρίσκομαι σε μια φάση που είμαι πολύ όμορφα, όλα πάνε κατ' ευχήν και ελπίζω να συνεχίσουν έτσι.

2. Ποια ήταν τα ερεθίσματα που σε ώθησαν στο να ασχοληθείς με το τραγούδι

 Απο πολύ μικρή ηλικία, βασικά απο τότε που θυμάμΠοια ήταν τα ερεθίσματα που σε ώθησαν στο να ασχοληθείς με το τραγούδιαι τον εαυτό μου, ήθελα να ασχοληθώ με οτιδήποτε είχε να κάνει με τη μουσική, με οτιδήποτε παρήγαγε ήχο και μελωδίες. Η χαρά μου ήταν απ' ότι μου λένε και οι γονείς μου να κάνω γενικά φασαρία μες το σπίτι, είτε τραγουδώντας, είτε με αντικείμενα που έβρισκα εύκαιρα (γέλια). Σαν ερέθισμα μπορώ να πω πολλές όμορφες συναυλίες που πήγα πολύ μικρός, τα συναισθήματα που βίωνα κάθε φορά και τα ακούσματα που είχαμε μέσα απο το σπίτι, έχοντας σαν αποτέλεσμα να ακολουθήσω αυτό που αγαπώ.


3. Ποια είναι τα συναισθήματα που νιώθεις όταν τραγουδάς μπροστά σε κόσμο και ποια όταν είσαι μόνος σου

Το να τραγουδάς μπροστά σε πολύ κόσμο είναι κάτι που θέλει αρχικά πολύ προσπάθεια και δουλειά. Καθε φορά που ξεκινάει ένα live, υπάρχει και θα υπάρχει αυτό το μικρό άγχος παρ' όλες τις αμέτρητες εμφανίσεις που έχουν γίνει. Αυτό γιατί σέβομαι πάντα τους ανθρώπους που έχουν έρθει και θέλω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Είναι κάτι που το εισπράττει ο κόσμος και το θεωρώ απ' τα σημαντικότερα πράγματα το να ευχαριστιέσαι πραγματικά εκεί που πας να διασκεδάσεις. Τα συναισθήματα είναι πάρα πολλά, όπως η ένταση πάνω στο live, η ενέργεια που θα ανταλλάξεις με το κοινό και η ευχαρίστηση όταν βλέπεις οτι αποδίδει αυτό που κάνεις. Απ την άλλη όταν γράφω κάποια μουσική για ένα κομμάτι, κλείνομαι πολύ και θέλω να συγκεντρώνομαι σ' αυτό που κάνω. Δίνεις το είναι σου και την έμπνευση σου προκειμένου να βγει το καλύτερο επιθυμητό αποτέλεσμα.



4. Πρίν απο λίγες μέρες κυκλοφόρησε το καινούριο σου τραγούδι που ήδη έχει κλέψει τις εντυπώσεις! Ποιοι ειναι οι στοχοι σου στο μελλον?

 Γενικά είμαι απ' τους ανθρώπους που έχουν συνέχεια μικρούς μικρούς στόχους και αφου τους πετύχω, προχωράω στους επόμενους. Σκαλί σκαλί, βήμα βήμα όπως κάνω και στη ζωή μου. Αυτή την περίοδο στόχος μου είναι να αγαπηθεί το καινούριο μου τραγουδι με τίτλο "ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ" που κυκλοφόρησε μόλις, ενα άκρως θετικό και ανεβαστικό τραγούδι που γράφτηκε με πολλή αγάπη και πολλή διάθεση.
Στίχους έχει γράψει ο συνεργάτης και πολύ καλός μου φίλος Γιάννης Σπανός και μουσική εγώ. Σαν γενικό στόχο εγώ και η ομάδα μου, έχουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε, πάντα με σεβασμό και ταπεινότητα στον κόσμο που μας στηρίζει και μας πιστεύει.

5. Ποια η γνώμη σου για την σημερινή μουσική βιομηχανία

 Σήμερα τα πράγματα είναι κάπως περίεργα στο χώρο αυτό. Πιο παλιά απ' οσο γνωρίζω απο μεγαλύτερους και αγαπημένους συνθέτες, τραγουδιστές, παραγωγούς κλπ, όλα ήταν διαμορφωμένα διαφορετικά. Αυτό που βλέπω εγώ την εποχή μας και λίγο απογοητεύομαι, είναι οτι πολλά τραγούδια που βγαίνουν δεν τα θεωρώ ουσιαστικά° δηλαδή δεν ξέρω αν είναι ο εύκολος στίχος χωρίς κάποιο νόημα ή η γρήγορη και πανομοιότυπη παραγωγή σε κάθε τραγούδι. Κάτι άλλο που με βρίσκει αντίθετο είναι οι πάρα πολλές κλειστές πόρτες που υπάρχουν σε ένα νέο παιδί που κάνει το ξεκίνημά του σ αυτό το χώρο. Αν κάποιος\α αξίζει και αγαπάει αυτό που κάνει, θα έπρεπε να του δίνονται οι ευκαιρίες απο ανθρώπους του χώρου για να αναδειχθεί και να ακουστεί στο ευρύ κοινό. Η αλληλοβοήθεια μεταξύ μας μόνο καλό μας κάνει και ευελπιστώ κάποια στιγμή να το προσπαθήσουμε λίγο παραπάνω.



6. Πιστεύεις ότι το ιντερνέτ είναι σημαντικό εργαλείο δουλειας για έναν καλλιτέχνη σήμερα ;

Το ίντερνετ γενικά το θεωρώ ένα μέσο το οποίο είναι αναλόγως πως θα το χρησιμοποιήσεις. Έχει άπειρα θετικά αν το χειριστείς σωστά και άλλα τόσα αρνητικά απο κάποιον που ίσως δεν το γνωρίζει τόσο καλά. Είναι πολύ χρήσιμο το οτι μπορούμε πλέον μέσα σε λίγα λεπτά να δημοσιεύσουμε το καινούριο μας τραγούδι, την επόμενη εμφάνιση και γενικά οτιδήποτε, έχοντας τη δυνατότητα να το προβάλουμε σε τόσο κόσμο. Απ' την άλλη, έχει χαθεί η παλιά αίγλη με τους δίσκους και τη χαρά της αγοράς τους απ' το κατάστημα. Οι εποχές τρέχουν και μαζί αλλάζουν και τα πράγματα. Στο χέρι μας είναι να τα βλέπουμε απ' τη θετική τους πλευρά.


7. Περιέγραψε μας τον εαυτό σου με 3 λέξεις

Δύσκολο (γελια). Αν και δεν μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου, πιστεύω πως είμαι αρκετά ευθύς, αυθόρμητος και δημιουργικός.

8. Πες μας το πρώτο αγαπημένο σου τραγούδι που σου έρχεται στο μυαλό

Νομίζω απ' οτι θυμάμαι ήταν το "Μόνο στα όνειρά" του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Αγαπημένος και διαχρονικός.



9. Θα ήθελα να μας πεις κάτι "ασήμαντο" που τελικά έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην μέχρι τώρα πορεία σου.

 Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι οταν ένα βράδυ πρίν χρόνια στο νησί μου την Ρόδο, μετά από ένα live που είχα, ένας φίλος μου έτυχε να μου γνωρίσει μια κοπέλα που ασχολούνταν τότε με διοργανώσεις, party σε μαγαζιά και μετρ σε πολλά νυχτερινά μαγαζιά στην Αθήνα. Αυτή είναι η ατζέντης μου η Κική Σταματάκη, την ευχαριστώ πολύ που με ανέχεται (γέλια) και χωρίς εκείνη δεν θα ήταν το ίδιο στη μέχρι τώρα πορεία μου.

10. Τι ετοιμάζεις αυτό τον καιρό ; Που μπορούμε να σε ακούσουμε ;

Αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού στην καλοκαιρινή περιοδεία μας και ο περισσότερος χρόνος που περνάμε είναι στα μεταφορικά μέσα.Ό,τι θες: Αεροπλάνα, καράβια, αμάξια κλπ. Κάνουμε οτι περνάει απ' το χέρι μας να πάμε σε όσες περισσότερες περιοχές μπορούμε και προλαβαίνουμε προκειμένου να ευχαριστήσουμε οσο περισσότερο κόσμο που μπορεί να μην έχει πρόσβαση στην Αθήνα το χειμώνα να μας ακούσει κάπου.
Πολλά νησιά, πολλές πόλεις, δυνατά live, πολύς κόσμος και μακάρι να συνεχίσουν όλα με τον ίδιο ρυθμό!


11. Όπως πάντα στις συνεντεύξεις μας θα ήθελα σαν κάτι τελευταίο να σου ζητήσω να πεις ένα μήνυμα για τους αναγνώστες του starnews.gr

 Για τους αναγνώστες του starnews και για όλο τον κόσμο θέλω να πω να έχουμε την υγεία μας πάνω απ' όλα, να χαμογελάτε και να είστε με ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν , να ονειρεύεστε και να μην τα παρατάτε ποτέ ό,τι και να σας συμβαίνει. Χαμόγελο, "Τέτοια Καλοκαίρια" και όλα θα πάνε καλά!